Поради
УВАГА !
Керуючись ст.32 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Законами України "Про освіту", відповідно до указів Президента України від 24.02.2022р. "Про введення воєнного стану в Україні", № 69/2022 "Про мобілізацію", на виконання рішення Виконавчого комітету Рівненської міської ради від 20.09.2022р. "Про організацію безкоштовного харчування у закладах дошкільної освіти дітей, батьки яких беруть (брали) участь у бойових діях внаслідок збройної агресії росії", звільнити з вересня 2022р. від плати за харчування у закладі дошкільної освіти на підставі підтверджуючого документу з військової частини.
ОГОЛОШЕННЯ!
Шановні батьки!
З 03.10.2022р.у закладі працює чергова група.
Початок роботи : 07.00, кінець роботи-19.00.
Виховуємо дитину – особистість!
Поради для батьків.
Коли дитина просить : «Мамо, пограйся зі мною» - у перекладі з дитячої мови на дорослу це означає : «Покажи, що ти мене любиш, покажи зараз, а не тоді , коли перемиєш весь посуд і прибереш будинок, а ще поговориш з усіма тітками на світі по телефону або інтернету. Грайся зі мною. Дитяча хвилина дорівнює дорослим рокам».
Грайте з дитиною в те, що вона любить. Під час гри діти краще засвоюють правила та уроки ( бути чесним, поважати старших, бути ввічливим, тощо). Спільні дії зближують Батьків та дітей, роблять їх стосунки дружнішими.
Прикріплюйте дитині любов до книг. Задоволення від розглядання книг, а пізніше - від їх читання прищеплюють від самого раннього віку. Книги стимулюють розвиток дитячої фантазії, тренують пам'ять і мислення , сприяють тому, що дитина постійно прагне дізнатись щось нове.
Відвідуйте разом театр, цирк. Враження, які отримає дитина, матимуть величезний вплив на її творчий, економічний, інтелектуальний розвиток. Обов'язок обговоріть з дитиною побачене.
Відповідайте на запитання дитини, як можете. А потім обов'язково візьміть енциклопедію й розкажіть вашому малюкові ще більш про те, що його цікавить. Стимулюйте дитячу допитливість.
Купуйте корисні іграшки. Вони мають бути різноманітними : такі, що розвивають просторове уявлення ( кубики, конструктори), мислення і увагу ( лото, доміно), кмітливість ( головоломки), природні інстинкти ( ляльки, посуд, машини).
Розвивайте дрібну моторику дитини ( ліплення - конструювання, малювання, аплікація), адже рівень її розвитку - один із ведучих показників інтелектуального розвитку.
Підтримуйте дитячі ідеї ( «Мамо! Зробимо будиночок для моєї ляльки?, «Давай запустимо повітряного змія!») Не відштовхуйте дитину , спираючись, що не має часу, що ти ще маленький, що ви не вмієте. Ваша дитина прагне пізнавати і відкривати нове.
Вчіть дитину поважати іншу точку зору, пояснивши, що таке ставлення є необхідною умовою для того , щоб оточуючі поважали думки дитини. Уважно стежте за власними висловлюваннями, не критикуйте інших, особливо - в присутності дитини. Позитивні відгуки створюють у дитини почуття захищеності.
Вчіть дитину помічати добре і красиве у житті. Висловлюйте власні почуття дитині. Вчіть її керувати негативними емоціями і не піддаватися поганому настроєві. Діти, які переконані у любові і повазі батьків, швидко розвиваються.
За В. Біанкі, збережіть у своїй душі дитину : безпосередність, доброзичливість , чистоту думок, мрію, довірливість, казку, захоплення від відкриття світу, доброту.
Старші братики й сестрички досі забирають ваших дітей з дитсадка?
Відповідно до частини другої статті 151 Сімейного кодексу України від 10.01.2002 № 2947-ІІІ (СК) батьки мають право залучати до виховання дитини інших осіб, передавати її на виховання фізичним та юридичним особам. Згідно з частиною третьою статті 8 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 № 2628-ІІІ (далі — Закон про дошкільну освіту) батьки або особи, які їх замінюють, несуть відповідальність перед суспільством і державою за розвиток, виховання і навчання дітей, а також збереження їх життя, здоров’я, людської гідності.
Дошкільний навчальний заклад, у свою чергу, створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання (ч. 2 ст. 11 Закону про дошкільну освіту).
Отже, дошкільний навчальний заклад відповідає за безпеку дитини під час її перебування в закладі. Частиною четвертою статті 259 СК визначено, що повнолітні особи мають право брати участь у вихованні своїх неповнолітніх братів та сестер незалежно від місця їхнього проживання. Як визначено у частині другій статті 6 СК: малолітньою вважається дитина до досягнення нею чотирнадцяти років неповнолітньою — у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років. Положеннями частини першої статті 30 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-ІV (ЦК) передбачено, що цивільну дієздатність має фізична особа, яка усвідомлює значення своїх дій та може керувати ними. Цивільною дієздатністю фізичної особи є її здатність своїми діями набувати для себе цивільних прав і самостійно їх здійснювати, а також здатність своїми діями створювати для себе цивільні обов’язки, самостійно їх виконувати та нести відповідальність у разі їх невиконання. Згідно зі статтею 31 ЦК фізична особа, яка не досягла чотирнадцяти років (малолітня особа), має часткову цивільну дієздатність і не несе відповідальності за завдану нею шкоду.
З огляду на це педагогічний працівник дошкільного навчального закладу не вправі передавати вихованців малолітнім особам, зокрема їхнім сестрі чи брату.
ШАНОВНІ БАТЬКИ ЗДО № 27
На період адаптивного карантину
в дошкільному навчальному закладі
продовжують діяти обов’язкові правила роботи!
Організація протиепідемічних заходів у нашому дошкільному закладі здійснюється відповідно до вимог Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 21.05.2020 № 25.
БЕЗПЕКА І ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ТА ПРАЦІВНИКІВ – НАШ ГОЛОВНИЙ ПРІОРИТЕТ!
Правила закладу під час адаптивного карантину:
1. Прийом дітей розпочинається о 7.00 ранку, закінчується о 8.30.
2. Дітей до дошкільного закладу приводять та забирають виключно батьки або законні представники.
3. Батьки міряють дітям та собі температуру вдома перед виходом до дошкільного закладу.
4. Біля входу на територію дошкільного закладу старша медична сестра , яка призначена наказом, здійснює повторний температурний скринінг дитини та працівників, результати якого фіксує у журналі .
5. У разі виявлення підвищеної температури тіла понад 37,2 С у дитини чи особи яка її привела, або ознак респіраторних захворювань дитини — дитина до закладу не приймається.
6. Батьки або особи, що їх замінюють, повинні бути в захисних масках так, щоб були прикриті ніс та рот.
7. Ранковий прийом дітей до закладу та передачу після закінчення дня проводить вихователь групи на вході та території закладу. Кожного дня вихователь здійснює патронаж про стан здоров’я дитини .
8. Батьки, або законні представники передають дитину вихователю.
У разі потреби проводять до групового майданчика, до контрольної лінії та передають її вихователю.
9. ВХІД ДО БУДІВЛІ ЗАКЛАДУ БАТЬКАМ ТА СТОРОННІМ ОСОБАМ СУВОРО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ!
10. Всі питання обговорюються у телефонному режимі або через спілкування у соціальних месенджерах. Батьківські збори проводяться у разі потреби в режимі он-лайн конференцій або на групових майданчиках.
11. ІГРАШКИ ПРИНОСИТИ З ДОМУ ЗАБОРОНЕНО.
12. Змінні речі та змінне взуття для дітей складені в рюкзак.
13. Індивідуальний головний убір в теплі, сонячні дні обов’язково.
14. Дітям протягом дня кожні чотири години медичні працівники міряють температуру та фіксують її показники у зошиті поточного температурного скринінгу дітей. Якщо у дитини протягом дня виявляється підвищена температура, або ознаки респіраторних захворювань, вона ізолюється до ізолятора старшою медичною сестрою, батьки інформуються і як найшвидше забирають дитину із закладу та звертаються до сімейного лікаря чи закладу охорони здоров’я.
15. На вході до закладу організовується місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками . Працівники ЗДО через 2 год міняють маски.
16. Вхід дитині та працівникам в дошкільний заклад суворо в змінному взутті.
17. Вихователь впродовж дня в ігровій формі навчає дітей заходам безпеки, закріплює культурно-гігієнічні навички . Під час миття рук використовуються рідке мило та паперові рушники. Тверде мило та тканні рушники забороняються. Використані паперові рушники викидають у спецконтейнер, який розташований в туалетній кімнаті, для утилізації ЗІЗ.
18. На період карантину під час харчування мінімізується кількість дітей, які харчуються одночасно за одним столом.
19. Вся освітньо-виховна робота проводиться на відкритому повітрі, де вихователі використовують форми роботи, які зменшують безпосередній фізичний контакт між дітьми, обмежують використання значної кількості додаткового інвентарю.
20. Ранкові гімнастики та фізкультурні заняття проводяться на групових майданчиках без додаткових атрибутів та обладнання.
21. Миття та дезінфекція вуличного обладнання відбувається вранці перед приходом дітей та після прогулянки. Дезінфекція поверхонь відбувається протягом дня помічником вихователя. Мягкі іграшки для використання забороняються.
22. Помічниками вихователів постійно проводиться вологе прибирання з використанням миючих та дезінфікуючих засобів та провітрювання приміщень за графіком.
23. Всі працівники закладу несуть персональну відповідальність за достовірність даних про стан свого здоров’я.
ПАМ’ЯТАЙТЕ ПРО СОЦІАЛЬНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ:
НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ПРИВОДЬТЕ ДО САДОЧКА ДИТИНУ З ОЗНАКАМИ ГРВІ.
Більше статей...
Сторінка 2 з 3