Поради
Керуючись ст.32 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",Законами України "Про освіту",відповідно до указів Президента України від24.02.2022р. "Про введення воєнного стану в Україні",№ 69/2022 "Про загадбну мобілізацію",на виконання рішення Виконавчого комітету Рівненської міської ради від 20.09.2022р."Про організацію безкоштовного харчування у закладах дошкільної освіти дітей, батьки яких беруть (брали) участь у бойових діях внаслідок збройної агресії росії",звільнити з вересня 2022р. від плати за харчування у закладі дошекільної освіти дітей, батьки яких беруть (брали) участь у бойових діях внаслідок збройної агресії росії,на підставі підтверджуючого документу з військової частини.
ОГОЛОШЕННЯ!
Шановні батьки!
з 03.10.2022р.у закладі працює чергова група. Початок роботи-07.00,кінець роботи-19.00.
Перелік ЗДО, у яких відновлюється освітній процес
ЗДО № 39 – р-н «Ювілейний»: ПРУ – 6 груп – 90 дітей;
ЗДО № 2 – р-н «Боярка»: ПРУ – 7 груп – 105 дітей;
ЗДО № 52 – р-н «Північний»: підвальнеприміщення – 7 груп – 105 дітей;
ЗДО № 56 – р-н «Автовокзал»: підвальнеприміщення – 7 груп – 105 дітей;
ЗДО № 37 – р-н «Відінська»: підвальнеприміщення – 4 груп – 60 дітей;
ЗДО № 45 – р-н «Центр»: підвальнеприміщення – 5 груп – 80 дітей;
ЗДО № 17 – вул. Соборна, 420: підвальнеприміщення – 3 групи – 45 дітей.
ЗДО № 51 – р-н «Автовокзал»: підвальнеприміщення – 6 груп – 90 дітей;
ЗДО № 32 – р-н м-ну «Новус»: підвальнеприміщення – 6 груп – 90 дітей;
Квасилівський ЗДО : підвальнеприміщення – 2 групи – 30 дітей.
Всього: 10 ЗДО, 53 групи, 800дітей.
Номер ЗДО |
ЗДО |
|
1 | ЗДО № 2 | 7,50,11 |
2 | ЗДО № 17 | 40 |
3 | ЗДО № 37 | 1,22,27,28 |
4 | ЗДО № 39 | 33,44,42 |
5 | ЗДО № 45 | 23,31,8,3 |
6 | ЗДО № 52 | 55,57 |
7 | ЗДО № 51 | 38, 29,46 |
8 | ЗДО № 56 | 41,14,47 |
9 | ЗДО № 32 | 12,43, 4, |
10 | Квасилівський ЗДО |
Облаштовані підвальні приміщення на основі наданих фото повідомлень
в ЗДО №№ 41, 12,40,1,42,27,4,43.
Працівники сфери критичної інфраструктури (постанова КМУ № 1109 від 09.10.2020 року): 2 батьків працюють в критичній інфраструктурі (мама або тато одні виховують дитину):
- ЗСУ
- Правоохоронні органи, НС, ЦЗ
- Охорона здоров’я;
- Хімічна промисловість;
- Транспорт;
- Електроенергетика;
- Інформаційний сектор, телекомунікації;
- Фінансовий сектор;
Режим роботи закладів: з 08.00 до 15.00.
В закладах забезпечується одноразове харчування( обід)
Виховуємо дитину – особистість!
Поради для батьків.
Коли дитина просить : «Мамо, пограйся зі мною» - у перекладі з дитячої мови на дорослу це означає : «Покажи, що ти мене любиш, покажи зараз, а не тоді , коли перемиєш весь посуд і прибереш будинок, а ще поговориш з усіма тітками на світі по телефону або інтернету. Грайся зі мною. Дитяча хвилина дорівнює дорослим рокам».
Грайте з дитиною в те, що вона любить. Під час гри діти краще засвоюють правила та уроки ( бути чесним, поважати старших, бути ввічливим, тощо). Спільні дії зближують Батьків та дітей, роблять їх стосунки дружнішими.
Прикріплюйте дитині любов до книг. Задоволення від розглядання книг, а пізніше - від їх читання прищеплюють від самого раннього віку. Книги стимулюють розвиток дитячої фантазії, тренують пам'ять і мислення , сприяють тому, що дитина постійно прагне дізнатись щось нове.
Відвідуйте разом театр, цирк. Враження, які отримає дитина, матимуть величезний вплив на її творчий, економічний, інтелектуальний розвиток. Обов'язок обговоріть з дитиною побачене.
Відповідайте на запитання дитини, як можете. А потім обов'язково візьміть енциклопедію й розкажіть вашому малюкові ще більш про те, що його цікавить. Стимулюйте дитячу допитливість.
Купуйте корисні іграшки. Вони мають бути різноманітними : такі, що розвивають просторове уявлення ( кубики, конструктори), мислення і увагу ( лото, доміно), кмітливість ( головоломки), природні інстинкти ( ляльки, посуд, машини).
Розвивайте дрібну моторику дитини ( ліплення - конструювання, малювання, аплікація), адже рівень її розвитку - один із ведучих показників інтелектуального розвитку.
Підтримуйте дитячі ідеї ( «Мамо! Зробимо будиночок для моєї ляльки?, «Давай запустимо повітряного змія!») Не відштовхуйте дитину , спираючись, що не має часу, що ти ще маленький, що ви не вмієте. Ваша дитина прагне пізнавати і відкривати нове.
Вчіть дитину поважати іншу точку зору, пояснивши, що таке ставлення є необхідною умовою для того , щоб оточуючі поважали думки дитини. Уважно стежте за власними висловлюваннями, не критикуйте інших, особливо - в присутності дитини. Позитивні відгуки створюють у дитини почуття захищеності.
Вчіть дитину помічати добре і красиве у житті. Висловлюйте власні почуття дитині. Вчіть її керувати негативними емоціями і не піддаватися поганому настроєві. Діти, які переконані у любові і повазі батьків, швидко розвиваються.
За В. Біанкі, збережіть у своїй душі дитину : безпосередність, доброзичливість , чистоту думок, мрію, довірливість, казку, захоплення від відкриття світу, доброту.
Старші братики й сестрички досі забирають ваших дітей з дитсадка?
Відповідно до частини другої статті 151 Сімейного кодексу України від 10.01.2002 № 2947-ІІІ (СК) батьки мають право залучати до виховання дитини інших осіб, передавати її на виховання фізичним та юридичним особам. Згідно з частиною третьою статті 8 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 № 2628-ІІІ (далі — Закон про дошкільну освіту) батьки або особи, які їх замінюють, несуть відповідальність перед суспільством і державою за розвиток, виховання і навчання дітей, а також збереження їх життя, здоров’я, людської гідності.
Дошкільний навчальний заклад, у свою чергу, створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання (ч. 2 ст. 11 Закону про дошкільну освіту).
Отже, дошкільний навчальний заклад відповідає за безпеку дитини під час її перебування в закладі. Частиною четвертою статті 259 СК визначено, що повнолітні особи мають право брати участь у вихованні своїх неповнолітніх братів та сестер незалежно від місця їхнього проживання. Як визначено у частині другій статті 6 СК: малолітньою вважається дитина до досягнення нею чотирнадцяти років неповнолітньою — у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років. Положеннями частини першої статті 30 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-ІV (ЦК) передбачено, що цивільну дієздатність має фізична особа, яка усвідомлює значення своїх дій та може керувати ними. Цивільною дієздатністю фізичної особи є її здатність своїми діями набувати для себе цивільних прав і самостійно їх здійснювати, а також здатність своїми діями створювати для себе цивільні обов’язки, самостійно їх виконувати та нести відповідальність у разі їх невиконання. Згідно зі статтею 31 ЦК фізична особа, яка не досягла чотирнадцяти років (малолітня особа), має часткову цивільну дієздатність і не несе відповідальності за завдану нею шкоду.
З огляду на це педагогічний працівник дошкільного навчального закладу не вправі передавати вихованців малолітнім особам, зокрема їхнім сестрі чи брату.
Більше статей...
Сторінка 1 з 2